Arkadaşlar oğlum bı an da severek içtiği mamayı bıraktı ne kadar mama denemişsem hiç birini kabul etmedı. Ben de çok kalıteli diye Evolvıa kullanıyordum oğlum henüz 2 aylık 4 kutu bitirdik. Bu kutuyu da daha geçen hafta aldım en büyük boy. 149 TL ye aldım 100 TL den vericem.