HiraNurveAnnesiii Hanımlar merhaba 🌹ben kuzum doğduğundan beri dalin sıvı deterjan alıyorum ama hiç memnun kalmadım lekeler kakıyor öyle Geçenlerde toz olanından aldım o daha kötü çıktı sizin kullanımda memnun kaldığınız ürünler nelerdir ?
Deletedmom_21 HiraNurveAnnesiii ben beyaz camasirlarima da oglumun kıyafetlerini de duru granüllü beyaz toz sabun kullaniyorum gayet memnunum
yaprak_34 HiraNurveAnnesiii duru granül kullanıyorum özellikle lekeleri çok güzel çıkarıyor .Çamaşırda leke yoksa unibaby sıvı deterjan kullanıyorum
Eelcinn HiraNurveAnnesiii ben siveno kullanıyordum lekeler çıkmıyordu şimdi green cleane geçtim daha iyi memnunum. Temiz içerikli yumuşatıcısı ve leke çıkarıcısı da var