E1102020tanem Selam sevgili anneler Kızım 1 yaş 1 aylık 1 haftadır ağzında yemek tutmaya başladı tüm yiyecekleri ağzında tutuyor 1 de yemek başlıyoruz 3 4 kadar sürüyor ağzında tutuyor yemiyor ne yapicam çare lütfen
Eslemsu E1102020tanem Bundan 1 kaç gün öncede biz öyleydik 1 hafta öyle devam etti artık yemek vaktinin gelmesini istemiyordum neyse ki unuttu
E1102020tanem egeninanns evet biz 4. Ayda başladık ek gidaya ve ara qra tablet izliyor yemek yerken bu dönem zorla yiyordu düzelmesi şimdi de böyle bir problem başladı bizde
CaglaC E1102020tanem bizdede ayni sorun oglum 2 yaşında katı bisey verdiğim zama saatlerce agzinds tutar çiğnemek istemiyor çiğnemeyi biliyor bu arada ama sıvı yemek kolayına geliyor direk alıp yutmak istiyor sabır lazım valla kahvaltıda masada saatlerce oturdugumu biliyorum bazen sabrım kalmıyor 🤦♀️
egeninanns E1102020tanem o yüzden oluyor çocuk yediğini bile bilmiyor bence öncelikle tv tableti kesmelisiniz
E1102020tanem CaglaC biz katiyi bırak sıvıyı bile tutmuyor ağzında yemek olduğu için ağlıyor yutan jandarma ağlıyor çok zor gerçekten ne yapmaz bilmiyorum
E1102020tanem egeninanns evet kestik bizde tablet tv yi ama genede yutmuyor ağzında tutuyor blender yapıyorum yemeği sivi onu bile tutmuyor saatlerce bekliyoruz nasıl düzelteceğiz hiç bilmiyorum
CaglaC E1102020tanem bende kaldım artık valla ac bırak bize doktor öyle söylemişti acıktığı zaman verdiğin şeyi yemesi gerektiğini bilecek dedi