Mervearas19 4.aydan ve 4. Ay atağından herkese selamlar öncelikle duam bu aydan ben sağ oğlum selamet çıkabiliriz inşallah 😂 Nereye gitti o bizim güzel uykularımız kesintisiz 4-5 saat uykularımız gitti yerini ağlama krizleri 1 saat uyuyup uyanma 30 dk uyuyup uyanmalar aldı. Tek başımayım bi yerden sonra vücudum da pes ediyor🥺 Eskiden gündüz uyumasın razıyım gece uyuyor en azından diyordum şimdi ikisi de yok :( inşallah bu atak döneminden dolayıdır ve atak bitince eskiye döneriz :( Bu dönemi yaşayan annelerden alırım bi teselli ❤️
mavipinokyo Mervearas19 4. Ay atağini bizde yaşiyoruz bide üstüne diş sancısı eklendi hiç cekilmiyor sorma. Gündüz uykusu sifirlandi nerdeyse gece de 12 den once uyumuyor akşamlari hele ağlama krizleri başliyor inşallah cabuk gecer
Ayazzmomms Mervearas19 benım oğlum 2 ay 22 günlük hergunumuz öyle bende gurbette yalnızım çok zor oluyor ne gece ne gündüz uyku var sureklı mız mız neyse en azından atak dönemlerine tecrübeli gecırırım 😂😂
hurremsultann Mervearas19 teselli etmeyi çok isterdim ama onun arkasından diş dönemi gelecek daha beter şuan ordan slmlıyorum seni 😃
Eelcinn Mervearas19 yaaaa nasıl birşeymiş bu 4. Ay 😣 gaz sancıları arttı , dişler desen geliyor sanırım herseyi çiğnemeye çalışıyor önlük takıyorum salya için önlüğü çiğniyor 😄 uyku desen 0 0 0 . Beşiğe yatırayım diyorum havada açıyor gözleri uykusuzluktan bayıldı şuan onda da kucakta uyuyor 🤣
Mervearas19 mavipinokyo bizim de diş başladı eli sürekli ağzında salya akıtıyor gaz tekrar başladı sıçrayarak uyanıyor geceleri saat başı uyanıyor valla dermanım kalmadı artık
Gulsenyilmaz mavipinokyo bizimde ayni oldu atak hastalık üstüne diş bitirdi bizi uykularda hep karmakarışık hale geldi
Mervearas19 Ayazzmomms Umarım ataktandır bir de diş sürecine girdik altta iki tane beyaz dişi göründü diş gaz atak hepsi harmanlandı valla herkes bir çocuk neyine bakamıyorsun diyor ama hiç alakası yok uykusuz yorgun olunca uyumayan aksi çocuk 3 çocuğa bedel :(
emirinannesii aynıyım canım cok huysuz devamlı kucak istiyor devamlı ağlıyor kucakcıydı zaten ekstra bi durum söz konusu. deliricem regl oldum bide cok ağır geçiriyorum tuvalete zor gidiyorum hep arkama geçmiş 🤣🤣 dişler de felaket
Elifinannesiiiiiiiiii emirinannesii canım konuyla alakalı değiil ama 4 aylık sanırım bebeğiniz. Regliniz hemen mi oldu ve çok mu yoğun. Ben emziriyorum az gelir diye düşündüm ama çok yoğun kanama oluyor 4 aylık olacağız 5 6 güne hemen 40 tan sonra oldum
Ayazzmomms Necla123 bızde öyle bı süre sonra işkence oluyor gözlerin ha kapandı ha kapanacak ama uyumamak zorundasın 🥺
Mervearas19 Eelcinn bizimde aynı gazı çok fena arttı damlalar vs hiç işe yaramıyor az önce yatırmıştım zor bela yine uyandı
Uykuyahasret Mervearas19 teselli vermeyi çok isterdim güzel anne ama 4. Aya kadar gündüz uyumasa da geceleri harika uyuyan oğlum 4. Ayla birlikte mahvoldu ve 8. Aya girmemize 5 gün var hala aynı devam ediyor. İnşallah sizde durum aynı olmaz
keskebirazuyusam Sabret bacım inan geçiyor, o dönemler stresten kalbimde ritim bozukluğu oldu o derece ağır geçirdik. Şimdi 8 aylık oldu ve uykuları daha uzun ve derin. Hem gece hem gündüz artık sık sık uyanmıyor çok şükür maşallah
Mervearas19 keskebirazuyusam ay bin kere maşallah kuzuya nazar olmasın ona bizim uykularımız bebişlerin olsun ❤️❤️❤️