Zeynepzynp Merhabalar çok sütüm yok ancak bi mememin ucu hep yara bu yüzden mi bilmiyorum ondan süt akıyor mochinin manuel pompasını kullanan var mı verimli mi göğsü tam boşaltıyor mu elektrikli olan var ancak acıtıyor biraz
ogr_anne93 Zeynepzynp Mochi daha çok Sütünüz çoksa kullanılabilecek bir süt toplayıcısı. Ama kesinlikle sağım yapmıyor. Sağım için almayın yani. Bende var. Sütüm de fazla. Ben mamajoonun elektrikli pompasını kullanıyorum. Hiç acıtmıyor. Birine mamajoo diğerine mochi takıyorum. Ya da bebeğim emerken diğer göğsüme mochi takıyorum
Alpbeybi Zeynepzynp sütüm çok, tazyik vardı, sürekli akıyoru ona rağmen verim alamadım ben mochiden. Bilmiyorum ben kullanmayı beceremedim galiba
ogr_anne93 QueenMommm Bebeğin ağzı bir nevi uyarıcı işlevi görüyor. Bu sebeple bebeğin ağzı değince hormonal olarak da vücut bunu alarm olarak algılıyor ve süt üretmeye başlıyor.