27Emir-tufan 8.aydan bildiriyorum, geçmiyor maalesef. Benim bebeğim de bahsettiğiniz gibiydi. Hiç bir sorunu problemi yok. Gaz, alerji, diş vb. Ancak hala çok mızmız. Gündüz sadece bir uyku uyuyor, şanslıysak 1 buçuk saat. Müthiş hareketli bir bebek, dakika yerinde durmadı, hala durmuyor. 2 aydan itibaren asla sırt üstü yatmadı, istemedi, ağladı. Fakat zamanla ben bebeğim aslında ne kadar akıllı olduğunu anladım. Dış dünya o kadar dikkatini çekiyor ki uyumak ve yerinde durmak istemiyor. Hep keşif halinde. 4 aylıkta kendi oturtabiliyordu mesela, uzun zamandır destekli yürüyor hatta koşuyor, ayakta dikiliyor. Desteksiz yürümek üzere diyebilirim. Boyu hep ayında olması gereken maksimum sınırın da üzerindeydi. Yine aylardır hem ayakla hem elle şahane biçimde top atma oyunu oynayabiliyor. İlk kelimelerini erkenden söyledi. Baba, dede, mama, meme, bebe gibi.. Birkaç gündür anne çıkarabiliyor, kısa zaman içerisinde bilinçli söyleyeceğini düşünüyorum. Özetle, bahsettiğimiz sizin ve benim bebeğim tarzındaki bebekler bu tip huzursuzlukları herhangi sağlık problemi yoksa hızlı gelişim gösterdiği için sergiliyor. Yapılan araştırmalar da bunu gösteriyor. Evet çok zor olduğunu biliyorum. Ben üstelik 3.aydan itibaren çalışmaya da başladım. İyi yönlere kendinizi verin, mutlu olmaya çalışın. Yürüyüp konuşabildikten sonra en azından mızmızlıkların geçeceğine inanıyorum, bekleyip göreceğiz :)