melsil00 merhaba hanımlar , ıslak mendil hangisini önerirainiz ? Uni Baby kullandım yenidogan hangisine gecmeliyim ? kuru olmasın
-Gizem- melsil00 uni baby +6 var mavi paket o güzel. Ben çok ıslak mendil deniyorum sleepy sarı kapak aldım tavsiye etmem kızartıyo poposunu. Bir de uni baby soft var o da güzel. Yeni doğduğunda dalin yenidoğan almıştım çok memnundum baktım o pahalı diye klasik dalin aldım en çok ondan memnun kaldım. Elimdekiler bitsin daline devam edicem.