Kızlar 12 günlük bebeğim var . Demin kustu iki kere birisi az birisi biraz daha fazla beşiğini sallarken oldu bugün çok emmişti acaba fazlalıkları mı çıkardı hasta mı oldu hapşuruyordu gün içerisinde ilk muayenemizde bugündü doktor herşey normal dedi ben panik yapıyorum annem sakin ol diyor çok emdi ondan diyor 😔 karnı tok ben yine 2 saatte bir mi karnını doyurayım tecrübeli anneler sizinde başınıza geldiğinde ne yaptınız