Minikmucizem22 Kızlar kan ilacına ne zaman başladınız ? Doktor 2. Ayında başla dedi sağlık ocağındaki hemşire ve aile hekimi 4. Ayda biz veriyoruz dedi. Bide sağlık ocağının verdiği d vitamini gaz yapıyo diyolar doğru mu sizce?
Mucizemlina Minikmucizem22 bizde 4 aylikden ailehekimden ebe verdi kan ilacini kilosuna gore 1 damla dedi.kullaniyordum dun 5 aylik kan kontrolu vardi kani iyi cikti cocuk cerrahi hergun kullanmana gerek yok dedi. D vitamini ben ozel aliyorum deca tabs 3 gunde 4 damlaiceri temiz diye.
mummy Minikmucizem22 4. Ayda başlanıyor ama ben henüz başlamadım kan değerlerine baktıktan sonra başlamayı düşünüyorum
oblt Minikmucizem22 d vitaminine hemen başlamıştık. Demire ise 4. Ayda başladık. Sağlık ocağının verdiği damlalar kabızlık falan yapıyormuş evet. Ocean kullanıyorum ikisini de. Yalnız demiri kızım pek içemiyor tadını sevmedi galiba.
Bsradskran Minikmucizem22 kan ilacına başlamadım ben henüz ilaçtan sonra su ver dedi ebe bana çok mantıklı gelmedi anne sütü ile besleniyor oğlum d vitaminine doğumdan 2 hagta sonra başladım ama sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum deca tabs var mavi kutu onu kullanıyorum