pnrbyrk Banka borcumdan dolayı haciz gelicek evime Allah yaşatmasın kimseye yaşıyan var mı bu durumu evde eşya alınıyor mu avukat bizde yeniyse ve markaysa alınır dedi
Mora pnrbyrk almıyorlar bildiğim kadarı ile sadece döküm tutuyorlar bu kadarlık mal var diye, ama emin değilim yine de rabbim yardımcın olsun
Cheddar pnrbyrk evde aynı üründen iki tane varsa alırlar ama sanmıyorum en fazla yedi emin için emanet tutanak tutarlar o kadar. Boşuna endişelenmeyin derim. Ödeme yapıcaz diye taahhüt vermeyin, bişey imzalamayın
simiyyy Eski icra katibiyim. İki televizyon varsa biri gider. İki koltuk takımı varsa salon ve oturma odasında, biri gider. Artık eskisi gibi evi komple boşaltamıyorlar
pnrbyrk simiyyy şuan ben geçinemiyoruz diye memlekete geldim annemdeyim gelince evde olmamam sıkıntı yaratır mı icra memurlarına eşim evde sadece
semaahmet pnrbyrk kimse gelmiyo korkma avukatlar sifr borcu öde diye yapıyorlar kuzum benimde var hep aynı masal daha gelen giden yok gelsede ne alicak evde yeni esyam bile yok hiç korkma artık aciz için eve gelmeleri bitti
NinovaLemi pnrbyrk yeni ve marka değil ihtiyaç fazlası alınır. Mesela 2 televizyon varsa birini alır. 2 buzdolabı varsa birini alır. Eskiden bilgisayarı da alıyorlardı artık o da ihtiyaç olarak geçiyor 1 taneyse alamıyorlar. Yani normal bir evden hiç bir şey alamıyorlar. Maaşınıza filan haciz koyarlar ⅓ oranında aliyorlar
simiyyy pnrbyrk resmi taahhüt isterler senden borcu taksitlendirmen için imza atman gerekir tabi kabul edersen kabul etmezsen sen yokkende haciz işlemi görülür. Ha birazda avukata bağlı bu konu çok dosyası varsa senin borç miktarıda öyle büyük bi rakam değilse sallamayadabilir haciz yapmadan geri gidedebilir. Biz son anda çok döndük avukatın talimatıyla
simiyyy pnrbyrk gidebilir canım. Ama resmi taahhüdünde şöyle bi sıkıntısı var. Ödemedin uymadın taahhüde. Üç ay hapis cezası.
Slmm2006 simiyyy iyi günler birşey soracaktım. Eğer bankanın yapılandırdığı borcu ödeyemezsem nasıl oluyor. Avukata düşmedi. Banka yapılandırdı. Ama onu da taksit günü gelince ödeyemedim örneğin. O zaman nasıl olur. Çalışıyor olursam maaşa mı el koyarlar.
Noname21 pnrbyrk zaruri esyalari zaten alamıyorlar. Buzdolabı firin TV gibi. Ama iki tane ise alırlar. Bence icra art8k tamamen korkutmak için. Cubku bakıp gidiyorlar
Bhrrzgr pnrbyrk geldi ama bizi korkutmak için gelmişler, sadece not almıştı. 2 tane olanları not almıştı yani 2 tv var birini yazdı, 2koltuk var birini yazdı gibi ödedik şükür de kurtulduk. Allah yardımcınız olsun inşallah öyle bir şey yaşamazsınız