Yalnizanne_06 Merhaba arkadaşlar 13 aylık bebeğim var telefona çok meraklı almak aldığı zamanda elinden bırakmak istemiyor herzaman engel olmaya çalışıyorum ama çok üzülüyorum bu konuya ne yapmam gerek benim durumumda olanlar varmi 😔
semaahmet Yalnizanne_06 benim oğlumda öyle kuzum baktım işin ucu kasiyo bende bişey bulup hop teli sakliyom ama tabi biri arayınca falan goruyo sonra başa donuyoz
4345Ada Yalnizanne_06 benimki de 13 aylık ve aynı durumdayız. bir kere bile video izletmedim ona rağmen bağımlı gibi telefon istiyor. Gün içerisinde farklı bir odaya koyuyorum elimde görmesin diye ama engel olamıyorum. Başkasının elinde görürse onu da istiyor bu sefer.