esgc ben bi komşumuzdan duymuştum onun sütü acıymış çocuk emdiğinden fazlasını kusuyormuş baya bi. İki çocuğu var ikisi de öyleymiş ve mecburi mama vermek zorunda kalmış ikisinede. Belki öyle bir durum vardır bilemiyorum doktora sormakta fayda var. Sütü sağıp bakıyorlar sanırım