Merhaba annişler, 18 gün önce normal doğum yaptım. 3-4 gündür kuyruk sokumumun 1-2 parmak altında iki tarafta da şişlik değilde içi sertleşmiş üzerine oturamıyorum emzirirken oturmak zorunda kalıyorum acı çekiyorum resmen. Kıl dönmesi desem çok kıl olan bir yer değil ki nasıl olur diyorum, bebişin gazını alırken bezlerken çok yanlış pozisyonlarda oturdum acaba ondan mı yada sadece iltihap mı vardır diyorum o kadar canım sıkıldı ki dikişlerim daha yeni iyileşmişti şimdi de bu başladı☹️ var mı benzer durum yaşayan ne yaptınız hsngi bölüme gittiniz?