Canlarım bebeğim 70 günlük ilk ay sütüm çoktu bende sağıp dolaba koymuştum biliyorsunuz ki derindındurucuda anne sütü 3 ay kalıyor en fazla bizde 3 ayımızdayız bu ay bitse atmak zorunda kalacam yazık atmayayım her gün bir tane vereyim bari biberonla dedim ama en doğru çözdürme yöntemi nedir yapan varmı ?