Linamommg Canım yardım almadan çok zorlanabilirsin. Tek çocuk hiç çocukmuş sahiden. Moralini bozma ama sakın, ben de aynı durumdayım ☺️ 4 yaşında oğlum ve 3 aylık kızım var. Haftada bir gün anneannesi ve dedesi birkaç saat alırlar gezerler onun dışında oğlumla babası daha çok vakit geçirir, enerjisini öyle atar. Ben hem ev işleri hem bebek hem de evden çalışma düzenim, üzerine iki çocuk çok zorlanıyorum çünkü. Oğlum çok ama çok hareketli belki de o yüzden. Bir şekilde düzen oturuyor, ilk doğum yaptığım zamana kıyasla şuan daha rahatım mesela. Bebeğin uyku düzenine göre ev işleri, kendi çeviri işlerim, oğlumun okulla ilgili işleri vs planlama yapmazsam tüm zaman sanki alt üst oluyor 😅 Ama günün sonu geliyor bir şekilde, karamsar düşünme, ilk zamanlar zor ama geçici 🤗 Doğan büyüyor, tadını çıkarmaya bak 🙏🏽