Ağlamıyorsa doyuyordur diyenlere kulak asma canım her bebek farklıdır. Benm kızıl yaklaşık 2,5 ay hiç ağlamadı bile. Zorla kaldırıp beslerdim. Sonradan acıkınca ağlamaya başladı. Bebeğin daha çok küçük günlük 5-7 çişli bez Alman lazım dolu dolu. Ya sürekli emzir sütün artsın yada arada bir iki ögün yine mama ver bu sıcakta hem aç hem susuz kalmasın