10.5 aylık alkış yapar, 12-13 adım atıYor kendi başına sanırım artık yürüyor. Aralıklı olan kapıyı açar. Kumandanın pillerini ben çıkarıyorum ağzına alır diye pil kapağını açıp kapar. Gel gel gel, babababa, mammamm der. Uyanınca kendisi yatağından iner ben nerdeysem emekleyerek gelir. Babasının adını söyleyince etrafa bakıp arar. Birde artık kanepenin arkalarından yaramazlık yapılacak yerlere gidileceğini öğrendi. O minicik aralardan geçer. Artık tüm eşyalar kalkacak zarar verebilecek. Kanepeden felan arkasını döner kendisi düşmeden inler. Çıkarken de eğer ayağının altında bişey varsa ona basıp kendini yukarı çekip çıkar.