Merhaba canım benimde sütüm çok az ve bebeğim erken doğduğu için doktorum mama da kullanmamı söyledi başta aptamil kullanıyorduk ama çok gaz yaptı şimdi ise Frisolac gold 1 numara kullanıyorum doktor tavsiyesi ile : anne sütüne çok yakın ve temiz içerkli bir de gaz yapmıyor 😊