Arkadaşlar merhaba bebeğim 53günlük ve doğduğundan beri tek göğüs emiyor diğer sağdığım göğsümün sütünü hiç bir türlü veremiyorum hiç birşeyle kabul etmiyor. Doyup doymadığına bir türlü karar veremiyorum sanki bana hiç doymuyormuş gibi geliyor elini devamlı emmek istiyor yada kucakta yaka emmeye çalışıyor. Tek göğüs emdiğine zaten çok üzülüyorum birde diğer göğsümün sütünü veremiyorum. Emdiğinde ise öyle uzun uzunda emmiyor maksimum 5dakika. Sizin bu ayda bebeklerinizin gelişimleri nasıldı?