Deletedmom212 maske kullanın ,bebeğinizi öpmeyi ,bol bol el yıkayın ,özellikle emzirme öncesi ,boğaz ağrıniz varsa taze zencefili alıp bı miktar rendeleyin sonra rendelediginiz kismi elinizle sikip suyunu için bı tatlı kaşığı kadar bunu günde 3-5 sefer yapın bende çok etkili oluyor ,doğal antibiyotik gibi ,tadı karabiber gibi yakıyor direk yutmaya çalışın