Kızlar kullandığım doğum kontrol hapından dolayı adet görmüyorum. Antibiyotik kullanmıştım ve antibiyotikte doğum kontrol haplarının etkisini azaltabiliyormuş. İlişki üzerinden 15 gün geçti 2 defa test yaptım tek çizgi yani nehatif çıktı. 15 günlük gebelikte testte çıkar mıydı. 2 haftalık gebeyken evde test yapıp pozitif çıkan oldu mu?