smeyyed Kendi kendine de durmayı oynamayı öğrenecek, kendini kötü hissetmene gerek yok. Bizlerde insanız robot değiliz. Bende bazen kendi kendine oynadığında acaba araya girsem mi dahil olsam mı diye vicdan yapıyorum ama o anlarında olması gerekiyor. Zaten sıkıldığında ve beni istediğinde direk geliyor yanıma. Nasıl alışırsa oyle gider.