Aaaeee pazarium dan 4 kez falan alışveriş yaptım hepsinde de kumaşı berbat geldi. Ebat olarak da dar. İlk yıkamada çekiyo. Bol dursun diye l XL alıyorum herşeyimi ordan aldığım herşey ya boyu kısa geldi yada ilk yıkamada kısaldı ve kol boyu da baya çekiyo.