Asyaayaz1 Durumun müsaitse elinin altında kalsın canım sonuçta büyük beden gelmiş elinde patlamaz illaki ilerde ihtiyaç duyacaksin. Ama bu durumu asistana ve satıcıya bildir belki indirim kuponu falan tanimlayabilirler özür dilemek adına 🤷 Bende birkaç gün önce e bebekten kızıma yazlık kıyafetler ve ıslak mendil falan aldım ertesi gün bana sms geldi aldığım askılı badinin bedeni kalmamis ücretini kartıma geri iade etmişler özür dilemek adına hesabıma 20 TL’ lik kupon yuklemisler başka bir elbise beğenip kuponla aldım 🤗 Bu arada 10.90 a almıştım badiyi 20 TL lik kupon hediye ettiler 🌸