Sereen Merhaba arkadaşlar. 4ay önce normal doğum yaptım ve hala gecmeyen agrım var kasıklarımda ayaklarımı yukarıya dogru cekemıyorum bıle o derece agrıyor sızce neden olabılır? Dogumdan sonra muayene olmustum problem yoktu.. bu durumu yaşayanlar varmı?