Aylinoz7 Kızlar merhaba. 10 aylık bebeğim var. Günde kaç öğün ek gıda veriyorsunuz? Neler veriyorsunuz?
Rana-6 Benimkide tam 10 aylık oldu bugün şimdiye kadar bi öğün ek gıda bi öğün mama veriyordum ama şimdi 6-7 gibi mama 10 da kahvaltı 12.30-1 gibi tekrar mama 3 te yemeği 7 de meyveli yoğurt 10 da mama veriyorum genelde böyle yani
Aylinoz7 Rana-6 ben de sabahları kahvaltı Öğlen ara. Öğün olarak olarak meyve yoğurt Akşamları da yemek veriyorum. Az mı diye düşünüyorum ek gıda öğün sayısı