Mysunshines17 Merhaba anneler Malum hastalık ile ilgili sorum Covid geçirip de koku kaybını kaçıncı günde yaşadınız ? Kaç güne koku geri geldi ? Bu süreçte tavsiyeleriniz neler
oykuderin Mysunshines17 şuan 3. Günündeyim ki öncesi olduğunuda düşünüyorum gece bi koku gitti sabah kalktığımda vardı kişiden kişiye değişiyor. Ablam korona oldu 2 aya yakın koku tat alamadı. Annemde hiç gitmedi mesela. 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Patateskoftesi Mysunshines17 gecen yil kasim ayinda geçirdim sadece koku ve tat yoktu bende . Suan hala daha sogan sarimsak kahve gibi tatlari almiyorum kokusunu da 😂🤕 bol bol c vitamini alin portakal mamdalin limon vs
Anonim11 Mysunshines17 2.günü gitti 5 gün sonra geldi çok şükür. Ama tam olarak diyemem yani eksik gibi şu an 1 ay oldu hemen hemen
Mysunshines17 Patateskoftesi Neredeyse bir senedir koku yok demek siz de 🙈 Benim tek belirtim bu Bugün 4. Gün koku yok öncesinde üşüme titreme vardı iki gün başka belirtim yok aslında ama bakalım gün sayıyorum
Mysunshines17 Anonim11 Genelde 2.3.gunu gidiyor galiba koku..Ben emin değilim aslında hasta miyim diye..Gecen cuma üşüme titreme oldu pazar günü koku gitti bunun dışında her şey normal acaba usuttum mu diyorum ama 4 gündür koku alamıyorum
saripapatyaaa Mysunshines17 saol kuzum bu durum değişiklik gösteriyor eşime de 9. Gün geri gelmişti kokusı, bol bol su ve c vitamini kullanın geçmiş olsun
Denizfdn Mysunshines17 Malesef gidemedim yeni doğum yaptım Eylül’de fırsatım olmadı büyük ihtimal test yaptırmadım ama doğumdan önce hastalanmış tim virüse yakalandığımdan şüphelendim griptir sandım tad koku gelmeyince geçirdiğimi anladım