Kızlar bebeğimin alnında ve bir kulak memesinde yara gibi iz oluştu benim dudağımda da uçuk vardı
Doktorum uçukluyken öptüysen o geçmiş olabilir veya deri egzaması dedi Fito Krem ve hamazinc krem verdi kullanıyorum kabuk bağladı geçer mi bir hafta oldu hala geçmedi başka çözümü var mı kantron yağı fayda eder mi lütfen yardımcı olur musun 😔