Kızlar bir sorum olacak bebeğimin dün 40′ı çıktı. kızım uykuya dalmakta çok zorlanıyor.Tam uyuyacak derken tekrar sıçrıyor ya da ağlıyor.
Fakat tam daldığı zaman 2 saat uyuyor. Artık yavaş yavaş yatma saatleri düzenli olmasa da belirli saatlerde uyuyor fakat o saatleri geçirdiğim zaman gece 1-2 ye kadar uyumuyor.Sizce Kızımın uyanık olması gereken saatlerde eğer uyuyorsa uyandırayımmı? Sizler nasıl bir yol izliyorsunuz?