Okuyan_anne Biz borcumuzdan dolayı arabamızı sattık kalanını altına yatırdık iki bileziği 29.900 e aldık yarım altın 2600 e aldık çeyrek 1190 a aldık şimdi daha arttı kuyumcuya sorduk biz şimdi alıyoruz ama düşermi kararsiziz dedik adamda size ne olacağını söylesem bütün varliginizi altına yatirirsiniz dedi gerçekten çok daha artış bekleniyo mesela ben gece baktığımda gram 845 TL di şimdi baktım 888 TL olmuş anlık değişiyor