Erenefes Offf mama fiyatları yine çok artmış eczaneden 900 gr 140 TL alıyordum bugün aradım 210 dediler şok oldum toplu alıyordum her ay bu gidişle nasıl alırız bilmem Allah sonumuzu hayır etsin alma gücü versin 🙏
Yesim-1 Erenefes ben 2 aydır ordan alıyorum hem indirim kuponları da oluyor geçen gün eşimle ayrı ayrı sipariş ettim 30 ar lira indirimli aldık
Eski9 Erenefes Bebelac Gold 1 e geçtim ben 5.5 aylık 110 liraydı büyük paket Aptamil 130 du biz toptan marketten alıyorduk İstanbul’da bir iki ay Aptamil gelmeyecek dediler mecbur Bebelaca geçtim şuan ek gıdaya başladım zaten yavaş yavaş bakalım
Erenefes Eski9 2. Yaşına kadar mama tavsiye ediyorlar mecbur alacağız ama en sonunda ne alırız bilmem
Eski9 Erenefes yo ben bir yasindan sonra süte geçince bıraktık mamayı ki şimdi hiç alamam malesef şuan zorluyor zaten bütçeyi 2 yaşa kadar veremem malesef ki