0znur 8 aylık oğlumun kulağı çok akmaya başladı. Temizliyorum, sabaha gene aynı. Neden olabilir, hastaneye götürmem gerekir mi? Önemli bişey mi?
Merve-miray 0znur İçiniz rahat etsin götürün. Orta kulak iltihabı olabilir. Kulağı akan tarafa yatırın bide
Mircet 0znur benim kızımın doğdu dogali böyle her ay düzenli kontrole götürüyoruz bi sorun yok diyor her muayeneden sonra 🤦♀️🤷♀️
0znur UcuBulunamayanBant Mircet kardeşimin de kulağı böyleydi doktor normal demiş ama ne bileyim, sürekli akıyor. Tedirgin oldum artık
UcuBulunamayanBant 0znur benim oğlumunda devamlı böyle günlük temizliyorum aynı 3aylik oldu 2kere sordum doktora sıkıntı yok korkma kulak kiri o dedi
UcuBulunamayanBant 0znur bı götürüp gösterin yinede isterseniz herkeste aynı olacak diye bişey yok zaten belki iltihaptir Allah korusun cumartesi kontrolümüz var mesela ben yine sorcam doktoruna ne kadar bişey yok desede içim rahat etmiyor işte akşamdan sabaha bu kadar çabuk nasıl kirleniyor anlamıyorum