Dgnwgmsm kuruluk varsa mustela stelatopia krem ya da balmı var, onu öneririm (balm daha koyu kıvamlı sanırım daha uzun süre dayanıyo)
Benim oğlanın atopik dermatiti var 5 aylıktan beri mustela stelatopia kullanıyoruz..
Öncesinde bebe yağı kullanıyoduk ama artık doktorlar önermiyor yağı ciltte tıkanıklık yapıyor diye 🙄 birde oğlanın bütün zıbınları battaniyeleri yağ lekesi oldu hep 🤷🏻♀️