Bebeğim inanılmaz hırslı meme emiyor 5. Dakikadan sonra göğsüm yumuşayınca memeye kafa atıyor kavga ediyor. Sonra bir ton hava yuttuğu için gaz birikiyor midesinde ya emdiklerini
gazla kusuyor ya da ağlıyor. Bu hırslı emme durumu ne zaman geçecek hepsi böyle mi benimki mi böyle acaba 😭?