Katre_i_matem06 ben kullandım hamilelikten önce yuvarlak yeri c şeklinde kiviriyorsun sonra içine yerleştiriyorsun c şeklini içine güzelce yerleştirdiğin zaman zaten yine eski yuvarlak haline dönüyor çok basit 😅 ve bunu kullandıktan sonra farkettim ki meğerse regl olurken öyle oluk oluk kan gelmiyormuş valla kullanınca şok oldum😅