Merhaba arkadaşlar. Doğum yapalı 2 ay oldu bebeğim sağ göğsümü emerken Bi süre sonra kendini ağlayarak uzaklaştırıyordu emmek istemedi. Göğüste her emmeden sonra ağrı ve yanma oluyordu doktora gittim bişey çıkmadı normal dedi. Süt sağım makinasıyla sütümü sağdım ve sağ göğsümden çok az süt geldiğini gördüm sol göğüste gayet iyi akımı. Moralim çok bozuk sizce napmalıyım? Başına gelen oldu mu?? Yardımcı olursanız sevinirim