Doğu batıya göre daha rahat tabi ki rütbe ve bölüme bağlı bişey bizim mesela sadece merkezlere çıkıyo tayinimiz o yüzden rahatız Diyarbakır da yaşıyoruz lojmanda oturuyoruz gayet iyi yani para biriktirmek istiyorsanız doğu her zaman mantıklı çünkü en başta maaşları artıyor eğer merkezlere tayin çıkacaksa hiç düşünmeyin doğu da korkulacak Bi yer değil 😂 gelmeden önce çok korkuyordum ama gördükten sonra gitmek istemiyorum artık 😂