Melikeeeecansuu 6aydır adet olmuyorum buqun kahvrengı leke geldı ılk pecete kullandıqımda pembe gıbıydı ama kan yoktu daha sonra sılınce kahverengı gbı gelıyor neden oyle 6aydr olmadıqım ıcınmı ılk kahverengı gelıp sonradan kırmızıyamı donucek basına gelen varmı
Kumsalceylan28 Melikeeeecansuu dogumdan sonra ilk adetiniz mi. Benimde ilk kahverengi geldi snra kirmizi
Melikeeeecansuu Kumsalceylan28 ıyı barı hamıleyım felan dıe korkuyorum ondada kahverengı leke gelıyormus ya🤣
Kumsalceylan28 Melikeeeecansuu ayyy dilini ısır😄 Allah istedigimiz anda versin olmayana versin insallah