Gzd-sari Minikprensmmm ben 2 hafta önce aldım pek bı hayırını görmedim 300 tl almısdım cokda tavsıye etmıyorum
Denizegeahmet Minikprensmmm ben oldukça faydasını gördüm xl almıştım. En bol olacak olan 1.kopça bile zor kapanırken şimdi 3.kopçadayım o da bol geliyor l beden bakıyorum şimdi. Her gün 8 saatten fazla taktım
Feyiza Merhaba ben hamılelık donemımde L BEDEN almıstım 2 kez kullandım cunku buyuk geldi satabılırım 60 kıloyum