Gizoooo aysenurx canım alerji olsa baya her yerinde olur sadece burasındaysa böcek vb bir şey ısırmıştır arkadaşımın bebeğine olmuştu böyle bir şey ama anlında vardı sadece
balpetegimeto Benim bebeğiminde poposunda çıktı böyle sivilceler aile hekimin yediğin bi şey yapmıştır geçerse sıkıntı yok geçmezse bi daha bakalım dedi 2 güne geçti şükür bi sıkıntı olmadı