Yenidoganbakimi canım 16 günlük bebek zaten kilo almaz kolay kolay bu zamandan sonra yavaş yavaş alır çok çiş kaka yapıyordur kilo verir. Lütfen sütün varken bol bol emzir yoksa zamanla meme reddi yaşayabilirsin sadece mamayla beslenir. Benim bebeğim hep mamayla büyüdü mama kötü bir şey değil tabiki ama anne sütü kadar iyi bir şey yok ben o zamanlara dönüp o hataları yapmamak için nelerimi verirdim.
asıl konuya döneyim😅 canını sıkmak için söylemedim seni ve bebeğini düşündüğüm için söyledim canım
mama kabız yapabiliyor bebeklerde. Mamasın abir
çay kaşığı zeytinyağa koyabilirsn suyu ve ölçeğini tam ayarlıyormusun dikkat et.
ateş ölçerin metal kısmını zeytinyağına batır poposunu dürt kakasını yapacaktır.