Ozgenur45 Kızlar yarın diş dolgusu yaptırcam dişim çok kötü ama bebeğim 3 buçuk aylık emziriyorum emzirirken dişçiye gidenler nolur bana yardımcı olun ne yapmam lazım sütümü sağıp bir kaç poşet evde bırakmalı mıyım ?
deletedmom173 Ozgenur45 siz yine de sağın bende ameliyat olmuştum dişten 7 saat emziremedim mama takviye yapmıştım geçmiş olsun 🌸