Şimdi başlığı görünce aaa ne güzel uyuyor demek ki daha ne istiyorsun diceksiniz.Fakat durum öyle değil.1 saate bir uyumak istiyor.Günde çok fazla uyku yapıyoruz ve her uykusu geldiğinde ağlıyor.Zar zor yatırıyorum uyutmasam çıldırıyor.Yani artık çıldırma noktasına geldim.Oyun ıynayalım,kucakta gezdireyim,sohbet edeyim bebeğinle istiyorum ama bu 1 saate sığması mümkün değil.Hele ki 2 gündür o kadar ağladı ki dedim sanırım bir yeri ağrıyor gecenin bir yarısı hastaneye gittik.Genel baktı bir şey yok.Kaka idrar da verdik temiz.Ama öyle böyle bir ağlama degil.Bu ayık kalma süresi niye uzamıyor ben mi acele ediyorum.