SEDANURRRR Balkizlarim benimkide öyle uyudu iki gün, uykuya dalınca birden irkiliyor seslerine bende sakinleştirmek için açıyorum onu 🤲🏻🌸
Balkizlarim SEDANURRRR Çocuk olanı var bizim alıştı hatta söylemeye çalışıyor la ilahe illallah ilede deniyorum ezberledi 😘
Mustafaras0906 SEDANURRRR sen bir güzel meleksin nınnısı şak diye susturuyor uyutuyor 💞kimsecikler yokken bende bazen ona söylüyorum😅
SEDANURRRR Mustafaras0906 bizimkide susuyo hemen beyaz gürültüde falan ama uykuya 2 saate dalıyor 😂😂🥲
Mom73727 SEDANURRRR 15 aylık oldu ama bebekliğinden beri alıştı onunla devam ediyoruz şükür geçti koliklik dönemler 😅