EzelAliAkcam Aslında uyku eğitimine çok çabuk adapte olacak bı ayda.
Bende 5 aylıkken verdim eğitim , sallarken bile uyuyana kadar kendini yırtarak ağlayan kendini kaldırıp kaldırıp besige çarpan bebeğim vardı , 3 günde alıştı kendi uyumaya . Başta çok ağladı ama zaten sallarken de aynı şekilde ağlıyordu sabrettim