Kızlar kızım 13 aylık olacak 1 hafta sonra ve 9 aylıktan bu yana 8 kilo. Hiç kilo almamış, 3 ana ve 2 ara öğün şeklinde yedirmeye çalışıyorum ama çok az yiyor. 9.aya kadar güzelce yiyordu ama bir kaç aydır çok iştahsız, grip oldu birkaç gün öncede iştahı iyice gitti. Doğum kilosuna göre zayıf bir bebek (3450 doğmuştu) genellikle ben yediriyorum yemeklerini eline verdiğimde önceden yemeye çalışırdı, yerdi, şimdi direkt yere atıyor yemek istemiyor. 1 haftadır kahvaltı yaptıramiyorum, yemiyor ağlıyor. Bana bir akıl verin ne olur iştahı açılsın, güzelce yemek yesin istiyorum balık yağı aldım, karadut özü aldım iştah açıyor diye onları da iciremiyorum. O böyle aç kalınca içim gidiyor, geceleri sürekli uyanıyor aç olduğundan emmek istiyor , bir kaç dk zar zor emiyor sütüm de var ama niye böyle yapıyor anlamadım, çevremdeki bebekler de 1 yaşında ama çok güzel yiyorlar yemeklerini benim kız niye yemiyor , kendisi yemek de istemiyor, zorla yedirmek istesem de yemiyor, çok bunaldım bu aralar ne yapacam bilmiyorum bir akıl verin bana ne olur?