urasinannesi34 Kizlar iki hafta sonra esimin dogum gunu ve ben ne hediye alacagim hic bisey yok aklimda fikirlerinize acigim 😁😁
Yelda35 urasinannesi34 ben evladımızın saçlarından tespih yaptırdım. Tespih sevmezse bileklikte yaptıra bilirsiniz
Melisa59 urasinannesi34 ben geçen sene kupa almıştım ( game of thornes dizisinin hastasıydı bende onun kupasını aldım ama baya şekilli birseydi çok ucuz birşeyde değildi çok beğendi ☺️
Yelda35 Yelda35 İnstagram dan aileyadigarı yaptrduğım yer. Özel gereksinimi olan bir oğlu var ve müşterisi ile çok ilgi
urasinannesi34 Yelda35 olabilir oglumun ilk sacini sakliyoruz zaten 😁tesbih de oyle cok kullanmaz ama sever tesekkur ederim