UmayGmz kızım nerdeyse 3 aylık gece beslenmesi yapmıyor sabaha bezi dolu olurdu dün bezine bi kere yapmış farkettim gün içi takibe aldım normaldi her zamanki gibi bu sabahta yine baktım yapmıştı. çocuğunuzu gözlemleyin eğer normalin dışında devam ederse bi uzmana sorun en iyisi ha yok normalse herşey canınızı sıkmayın arada yapıyorlar demekki