Mdmd Canım ben onları dışarda acil durumlarda kullanıyorum. Kendin yapsana. Daha lezzetli oluyor. Bu arada bebelac mama kullanıyorsan mesela çorbalara katılıyor bu mama. Kavonız mamanın yarısını boşalt kaseye benmari usulü ısıt. İçinede biberon maması ekle. Daha sevdiği bir lezzet oluyor. Diğer mamalar katılmıyor diye biliyorum ama. En iyiside hipp bu arada.