NekwaSultan Ada2019_ burda cok olumsuz yorum okudum kararsizdim yaptırmama karari aldim hatta bugün galiba yine acilan bir post mevcut rota aşısı sonrasi konularına bakmanızı tavsiye ederim
Ada2019_ Gecen sefer aşıdan sonra cok kötü hasta oldu o yüzden korkuyorum bu yüzden fikir almak istedim